Ko se večina od nas še ni rodila, je na Bohoričevi začel delovati prvi servis avtomobilov v Krškem. Podjetje pod različnimi imeni je skozi dolga leta skrbelo za avtomobile ter se uspelo prilagajati vsem razvojnim spremembam. Redko kje namreč srečamo toliko ljubezni do dela z avtomobili ter strokovnega in pristnega odnosa s strankami. Tudi zato lahko danes, po 55 letih, Avtoline bolj kot kdaj koli prej varno in udobno pelje v prihodnost. Kakšen je bil servis avta pred več kot pol stoletja, kako praznujemo dvakrat odlično obletnico in kaj pripravljamo za vas v bližnji prihodnosti?

  • 55 let servisa avtomobilov v Krškem

Si predstavljate, kako so izgledali avtomobili davnega leta 1964? V vsej Sloveniji jih je bilo registriranih le okrog 80.000 (danes je število že preseglo milijon), podjetje Slovenija avto pa je v Krškem že odprlo podružnični servis. »V prvi ekipi smo bili štirje mehaniki, mojster in šef servisa«, pravi Martin Žener, eden izmed prvih mehanikov. »Preden smo začeli z delom v Krškem, smo se en mesec učili na servisu Slovenija avta v Ljubljani. Na začetku še nismo imeli dvigalk, avtomobile smo servisirali v kanalih

Center rabljenih vozil Avtoline

Prostori prve avtomehanične delavnice ter avtomehanik pri svojem delu v 60-ih letih prejšnjega stoletja.

Na servisu so najprej servisirali avtomobile znamke Zastava, kasneje Škoda in Citroen. To so bili najbolj pogosti avtomobili na takratnih cestah.  Glas o dobrem servisu v Krškem se je širil hitro in daleč, zato so imeli dela zelo veliko. »K nam so prihajale stranke iz širšega posavskega območja, vse do Novega mesta, Zagorja pa tudi Zagreba, Karlovca in Siska. Delali smo v dveh izmenah, imeli smo odprt servis, kar pomeni, da je stranka lahko spremljala popravilo avta.« dodaja Martin Žener.

V prvi ekipi smo bili štirje mehaniki, mojster in šef servisa. Preden smo začeli z delom v Krškem, smo se en mesec učili na servisu Slovenija avta v Ljubljani.

Martin Žener, mehanik v prvi ekipi Slovenija avta
  • 55 let odličnih storitev

Zoran Jalovec, danes kontrolor na tehničnih pregledih in zaposleni z najdaljšim stažem, se je podjetju pridružil konec 70-ih let in prvih dvajset let delal na servisu kot avtoelektričar. »V začetku 80-ih let smo za nekaj let prekinili sodelovanje s Škodo in Citroenom in največ servisov opravili za »fiče«, »stoenke«, »pejčke«, Zastave 128, Lade.  Avtomobili so se zelo veliko kvarili, prvi redni servis je moral biti že pri 1.000 prevoženih kilometrih, nato pri 5.000, tako da so stranke prihajale k nam dvakrat do trikrat na leto. Kvaliteta avtomobilov ni bila takšna kot danes, zato smo imeli tudi po 300 garancijskih primerov mesečno.«

Center rabljenih vozil Avtoline

V 70-ih letih je bila dograjena hala za izvajanje tehničnih pregledov.

Tudi Metka Lupšina, ki jo danes srečate v trgovini z nadomestnimi deli Škoda, je v podjetju od konca 70-ih let, od tega večino časa v prodaji vozil ali nadomestnih delov. »Danes si težko predstavljamo, da smo najbolj pogosto prodajane nadomestne dele na zalogo naročali enkrat na mesec. Ker še ni bilo dostavnih služb, so nam jih poslali z vlakom ali celo avtobusom.« Prodajali smo tudi nove avtomobile, v stavbi pod glavno cesto. »Morda se še kdo spomni, da je bilo v 80-ih letih na »fičota« potrebno čakati po 8 do 12 mesecev,« dodaja Metka.

Center rabljenih vozil Avtoline

Martin Žener, eden izmed prvih štirih mehanikov, v 80-ih letih pa tudi direktor podjetja.