Prostorna notranjost, tri velikosti baterije, doseg več kot 560 kilometrov in konkurenčna cena: Elroq, novi Škodin električni SUV, odpira novo poglavje na področju cenovno dostopne e-mobilnosti.
Velik doseg, hitro polnjenje
Tako kot večji Enyaq tudi Elroq temelji na platformi MEB, zato ima številne koristi od uporabe preizkušene tehnologije. Na voljo bodo tri kapacitete baterije (55, 63 in 82 kWh) in skupno štiri različice modela: Elroq 50 z najmanjšo baterijo in elektromotorjem s 125 kW, Elroq 60 z baterijo srednje kapacitete in 150 kW ter dve različici z največjo baterijo. Elroq 85 bo imel pogon na zadnji kolesi, enako kot različici z manjšo baterijo. Njegova moč bo 210 kW. Različica Elroq 85x s pogonom na vsa kolesa bo na voljo leta 2025.
Najzmogljivejši različici se ponašata tudi z največjim dosegom več kot 560 kilometrov z enim polnjenjem in največjo hitrostjo 180 km/h. Druge različice dosežejo največ 160 km/h in imajo doseg več kot 400 km (Elroq 60) ali več kot 370 km (Elroq 50) z enim polnjenjem (po standardu WLTP). Odlična je tudi zmogljivost polnjenja, ki znaša največ 175 kW, tako da se lahko različica z največjo baterijo napolni od 10 % do 80 % v samo 28 minutah. Modela Elroq 60 in Elroq 50 imata največjo zmogljivost polnjenja 165 oziroma 145 kW in se od 10 % do 80 % napolnita v manj kot 24 minutah (50) oziroma manj kot 25 minutah (60).
Eden od dejavnikov, ki novemu Škodinemu kompaktnemu električnemu SUV-u pomagajo doseči tako dolg doseg, je njegova izpopolnjena aerodinamika s koeficientom zračnega upora, ki znaša le 0,26. Poleg nove maske Tech-Deck prinaša Elroq tudi prenovljeno grafiko žarometov s „štirimi očmi“. Tokrat imajo vodoravno postavitev, vedno uporabljajo tehnologijo LED (po želji napredno matrično LED tehnologijo) in imajo sodoben ploski, skoraj dvodimenzionalni videz.
Pri ekskluzivni različici First Edition, predstavljeni najprej, bodo matrični LED žarometi serijski, njihova posebnost pa bo svetlobni trak, ki povezuje oba sklopa žarometov nad pokrovom motorja. Kasneje bo ta funkcija na voljo kot opcija tudi pri drugih izvedbah.
Prostornost in trajnost
V notranjosti je Škoda Elroq zasnovan v minimalističnem slogu, kombiniranem s trajnostnimi materiali. Na voljo bo široka paleta slogov notranjosti. Osnovni slog Studio ponuja zasnovo s poudarkom na črni barvi in oblazinjenju iz blaga. Različica Loft (serijsko za Elroq 60 in 85) antracitno sivo oblazinjenje poudarjeno z Moss Green šivi. Sedeži so izdelani v kombinaciji usnja in temno modre tkanine RecyTitan. RecyTitan vsebuje 78 % reciklirane plastike in 6 % vlaken iz recikliranih oblačil.
Lodge uporablja material TechnoFil v kombinaciji s sivim usnjem. Oranžni šivi in druge oranžne podrobnosti, tudi na varnostnih pasovih, pritegnejo pozornost. TechnoFil je kombinacija 75 % recikliranih vlaken ECONYL in 25 % poliestra.
Elroq bo na voljo tudi v različici Sportline. Notranjost bo značilna z dodatki iz karbona, znižanim podvozjem (15 mm spredaj in 10 mm zadaj) in značilnimi črnimi detajli zunanjosti. Spredaj so športni sedeži z integriranimi nasloni za glavo, oblazinjenjem iz materiala Suedia in sivimi šivi.
V prtljažnik Elroqa lahko pospravite 470 litrov tovora (kar je največ v tem razredu), z zloženimi sedeži pa do 1.580 litrov. Elroq se ponaša tudi z veliko prostora za potnike, tako za noge kot za glavo. Notranjost je polna praktičnih podrobnosti in številnih predalov za shranjevanje s skupno prostornino 48 litrov. Ena od Simply Clever rešitev je priročno držalo za polnilni kabel pod pokrovom prtljažnika.
Elroq ponuja najsodobnejšo elektroniko, pri čemer prevladuje 13-palčni infotainment zaslon z novim uporabniškim vmesnikom. Seveda ni treba posebej poudarjati, da je na voljo široka paleta asistenčnih sistemov in funkcij povezljivosti. Na voljo so tudi novosti, kot sta glasovna asistentka Laura s povezavo s ChatGPT in sistem Remote Park Assist prek aplikacije MyŠkoda. Na voljo so tudi možnosti daljinskega upravljanja za polnjenje vozila. Nova polnilna postaja Škoda wallbox, ki jo je mogoče naročiti skupaj z Elroqom, vključuje poseben način za hiše z lastno sončno elektrarno.
Vir: Škoda