Milijon izdelanih SUV-jev je izjemen uspeh. Ker želimo tudi v prihodnje zadoščati vse večjemu povpraševanju po tem segmentu vozil, trenutno sprejemamo potrebne ukrepe za zagotovitev zadostnega obsega proizvodnje.

Michael O., član uprave družbe Škoda Auto

Iz tovarne vozil Škoda na Češkem je v zadnjih dneh avgusta s tekočega traku zapeljal Škodin milijonti SUV, Karoq, temno zelene barve. Zgodba o uspehu Škode v segmentu SUV se je začela pred desetimi leti z vozilom Škoda Yeti, danes pa sta modela Kodiaq in Karoq izmed najpomembnejših gonilnih sil podjetja. Ofenziva v SUV segmentu je bistvena strategija Škode, kar bo opazno tudi na letošnjem avtomobilskem sejmu oktobra v Parizu.

Temelj za uspeh Škodinih SUV-vozil je postavil Škoda Yeti, ki je na trg prišel leta 2009. V osmih letih proizvodnje tega modela je bilo prodanih skoraj 700.000 avtomobilov. Pravo ofenzivo SUV pa je Škoda začela spomladi leta 2017 z modelom Kodiaq, ki mu je oktobra 2017 sledil še Karoq. Danes ponudbo Škodinih SUV-modelov dopolnjuje Kamiq, ki je namenjen izključno na kitajski trg.

Do sredine julija 2018 je bilo izdelanih več kot 200.000 vozil Škode Kodiaq in skoraj 90.000 kosov Škoda Karoq.

Škodini modeli SUV so v zadnjem letu in pol postali prava uspešnica. Vozniki se zanje odločajo zato, ker jih odlikujejo:

  • visoka kakovost izdelave,

  • značilen Škodin dizajn,

  • velika prostornost in udobje,

  • najsodobnejši asistenčni sistemi za varnost,

  • bogata ponudba sodobnih tehnologij,

  • učinkoviti pogonski agregati,

  • prepričljivo razmerje med ceno in kakovostjo.

Na avtomobilskem sejmu oktobra v Parizu bo Škoda premierno predstavila tri dopolnjene in nadgrajene različice modelov Kodiaq in Karoq.

Škoda Karoq Scout

Škoda Karoq Scout bo še robustnejša različica tega priljubljenega SUV modela. Že na pogled je pripravljen na izzive vožnje onkraj asfaltnih poti in je serijsko opremljen s 4×4 pogonom. V notranjosti pozornost pritegnejo sedeži z novimi prevlekami in črno-rjavimi kontrastnimi šivi. Bogato serijsko opremo zaokrožajo večfunkcijski usnjen volan in LED-paket z ambientno osvetlitvijo.  Opcijsko so na voljo antracitna 19-palčna aluminijasta platišča Crater in tonirana stekla. V najzmogljivejšem Karoqu Scout je vgrajen motor 2.0 TDI z močjo 140 kW (190 KM), ki je serijsko kombiniran s 7-stopenjskim menjalnikom DSG.

Škoda Karoq Sportline

Škoda Karoq Sportline je druga nova, po obliki in vozni dinamiki bolj športna različica kompaktnega SUV-ja Karoq. Njegova dinamičnost je opazna že na prvi pogled. Športni sprednji odbijač in ekskluzivna, črno lakirana 18-palčna aluminijasta platišča zagotavljajo športno zunanjo podobo. Za eleganten vtis poskrbijo vstopni del v barvi vozila in črni barvi, zatemnjena stekla in črne strešne letve. Vozno dinamiko lahko individualno nastavljate z izbiro ustreznega voznega profila. Ekskluzivno za Karoq Sportline je na voljo najmočnejši bencinski motor za to modelsko serijo, ki razvije moč 140 kW (190 KM).

Škoda Kodiaq RS

Z novim Kodiakom RS Škoda naznanja prvi športni terenec v svoji paleti izvedb RS, pa tudi novi logotip RS, ki bo v prihodnje krasil vse izrazito športno zasnovane Škodine modele z oznako RS. S tem Škoda svojo 117-letno tradicijo motošporta in rallyja ponaša v nov avtomobilski segment. Športne ambicije Škode Kodiaqa RS poudarja štirikolesni pogon in najmočnejši serijski dizelski motor v zgodovini znamke Škoda. Pogonski agregat športnega terenca, ki je po želji na voljo s sedmimi sedeži, razvije moč 176 kW (239 KM).  To je najzmogljivejši serijski dizelski motor v več kot 120-letni zgodovini znamke Škoda.

Povejte še prijateljem!